miércoles, 18 de marzo de 2009

Globero-pistero


Ahir vaig disfrutar com un enanu!
Ja fa dies que en tenia ganes. Tant parlar de la pista, dels ritmes, de les sabatilles de claus i aquests rituals que envolten al món de la velocitat; volia probar.

La clau d’accés me la va facilitar el meu retrobat amic Aleix Clavell que va proposar-me acompañar-lo en un dels seus entrenos. Jo ja el vaig posar al dia de que soc un pesat i pregunto molt. Va aguantar-me estoicament.

Ahir ens varem trovar a unes pistes d’atletisme clandestines i vàrem seguir un entreno clàssic: rodatge, estiraments, técnica de carrera i series … per ser exactes 20 x 60 m.
Vaig esforçar-me en intentar “correr be” – de puntes, impulsant i amb la cadera alta -. És molt difícil fer-ho i és més difícil sincronitzar el cap, el cos i el ritme. Quant em semblava que corria bé, anava més lent!

Avui estic desmontat. Em fa mal tot el cos – imagino que també contribueix a aquest estat la mitja de diumenge- Aquesta tarda fisio i si l’Aleix m’hi vol, jo dimarts que ve a les pistes!

Interesantissima la diferencia entre treballar velocitat a treballar fons. Això de la pista enganxa … jejeje …. Seguiremos informando!
PD. GRÀCIES ALEIX

4 comentarios:

Francesc dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Francesc dijo...

ahora no te nos vuelvas velocista! Por cierto, a la de la foto no la he visto nunca por las pistas... no tendrás su teléfono jajajaja

Saludos cracks!!!

Unknown dijo...

Super sanchez!!! como van esos entrenillos de cara a la vall?si no nos vemos que vaya muy bien!!!

Aleix Clavell dijo...

M'alegro molt que disfrutéssis tant! Per mi també va ser una gran motivació poder entrenar acompanyat a les pistes de Granollers (sempre estic tant sol). Dimarts que ve t'espero per poder veure els teus progressos... per cert al club falten velocistes o sigui que ja saps ;)
salut!!